24/6/2012

24. června 2012 v 19:34 | Skinny star |  Day by day
Snídaně: trošičku musli s mlékem; rohlík se sýrem
Oběd: česnečka s opečeným pečivem; kousek hovězího masa + 2 knedlíky
Svačina: frappé s mlékem (2 lžičky cukru, lžička medu)

Pití: voda (+ to frappé)
Pohyb: 2x POP Pilates: Stretching For Flexibility; 4x POP Cardio: Fat Melting Routine

Dnešek je jeden z těch dnů, kdy asi půjdu spát s dobrým pocitem. Musli na snídani bylo opravdu zbyteček, takže jsem si vzala ještě rohlík - ráno to tolik nevadí a kdybych ho neměla, určitě bych dostala hrozný hlad, takhle to bylo v pohodě :)). Oběd: česnečka je v podstatě jenom voda, ty rohlíky bych tam nemusela mít, ale vypadalo by to divně, kdybych si je tam najednou nedala, musím začít postupně a hlavní jídlo - byla plánovaná rýže, ale někdo se rozhodl dělat svíčkovou, takže jsem si dala bez omáčky, ale knedlíky už neošidím. A frappé? dostala jsem chuť na kafe - i když ho normálně nepiju, a sestřička byla tak hodná, že mi ho udělala - ona dělá nejlepší na světě!
S pohybem jsem spokojená, i když to čtvrté kolo už jsem zvládala tak tak, ale na to, že jsem si řekla, že to Cardio udělám jenom jednou tak dobrý :))
 


Komentáře

1 C. | Web | 24. června 2012 v 20:21 | Reagovat

Pohyb máš geniálny, jedálniček tiež :)

2 I´m not perfect | Web | 24. června 2012 v 22:50 | Reagovat

Máš to krásné a pohyb dokonalý :)

3 skywithdiamonds | E-mail | Web | 25. června 2012 v 7:07 | Reagovat

Holky, děkuju moc! Ale tak dokonalé to vůbec není - jedno protahování má asi deset minut a jedno Cardio pět, takže dohromady jsem to dělala bez přestávek asi 40 minut - nic moc :D

4 © Kl[ér] | Web | 25. června 2012 v 13:44 | Reagovat

Pěkné, ale klidně toho trošičku přidej. Bude to pro tělo šok, ale máš fakt hodně pohybu, tak ať zase nejsi oslabená. Ale fakt pěkné:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.