22/2/2012

22. února 2012 v 16:18 | Skinny star |  Day by day
Snídaně: cereálie s mlékem + pomerančový džus
Oběd: 1 plátek chleba se sýrem + půlka rohlíku s nutellou

Pití: voda, kafe, kofola bez cukru
Pohyb: 200x levá noha, 200x pravá noha, WMYB ruce, 100x zvedání pánve, 3x30sec. kmitání nohama, 5min. vnitřní strana stehen s overballem, 30 dřepů, 20x zadek, 20min. běh

Nevím co si mám o dnešku myslet. Tou půlkou rohlíku jsem to dost zkazila (zkazila jsem to i tím chlebem, ale měla jsem hrozný hlad), no naštěstí mám dneska hudebku a to se rovná 2x20minut rychlé chůze tak aspoň něco. Teď si půjdu zacvičit, pak kouknu na biologii pak zase cvičit a troška chemie a pak ještě nějaký cvičení a pořád dokola...mám toho hrozně moc a nestíhám...

A moc děkuju za všechny vaše komentáře. Když nic nepokazím dala bych sem ke konci týdne nějaké fotky ať vidíte jaký jsem špek...
 


Komentáře

1 Quinn Morgendorffer | Web | 22. února 2012 v 17:09 | Reagovat

No ty budeš s padesáti kily hrozný špek :D
Máš to pěkné, půlka rohlíku je nic :)

2 Saphire | Web | 22. února 2012 v 18:21 | Reagovat

docela jsem se tady zasekla, dobře se čteš
přeji hodně síly:)

3 Cléa | Web | 22. února 2012 v 19:16 | Reagovat

Máš to pěkné, půl rohlíku s nutelou nic není, to už je horší ta moje čokoláda :D Máš alespoň pěkný pohyb :-) Podle mě by sis ale mohla dát alespoň něco lehkého k jídlu i odpoledne ;) :-)

4 Amy Lawrence | E-mail | Web | 22. února 2012 v 20:17 | Reagovat

určitě si to nezkazila, když si měla tolik posilování x))

5 ''miaana'' | Web | 23. února 2012 v 16:09 | Reagovat

páni tolik posilování:Oto by mě zabilo

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.