13/2/2012

13. února 2012 v 16:45 | Skinny star |  Day by day
Snídaně: 2 plátky vánočky + pomerančový džus
Oběd/svačina: 1 plátek chleba se sýrem
Večeře: rohlík se sýrem

Pití: voda, čaj
Pohyb: 8min běh (jen na rozehřátí), 200x pravá noha, 200x levá noha, 5min. vnitřní strana stehen (s overballem), 3:18 ruce, 100x zvedání pánve, 2x 30sec. pozice hory

Dneska jsem docela spokojená. Aspoň už konečně mám nějaký pohyb :)) Ta snídaně je špatná já vím, ale když cereálie zrovna nemám (vím, že to taky není tak zdravé jako se to tváří, ale přinejmenším je to způsob jak do sebe dostanu mléko). Teď už jenom počkám, jestli mě někdo bude volat k večeři, když ne - tak hurá, můžeme slavit :))

Co myslíte vy? Je toho pohybu málo, nebo tak akorát? A co jídlo? Poraďte expertky ;)
 


Komentáře

1 Nicole | Web | 13. února 2012 v 17:32 | Reagovat

Pohyb super :) A neboj sa za tie raňajky. Najlepšie raňajky sú sladké, tým naštartuješ metabolizmus.

2 Skinny star | Web | 13. února 2012 v 17:44 | Reagovat

[1]: jj, to vím :)) něco slaného jsem na snídani neměla už tak 3 roky ;))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.